آموزش آنلاین کسب و کار اینترنتی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی از 0 تا 100، همراه با آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش آنلاین کسب و کار اینترنتی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی از 0 تا 100، همراه با آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی از 0 تا 100، همراه با آموزش بازاریابی اینترنتی آنلاین ، ایمیل مارکتینگ ، سئو و ...
بایگانی
دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴ ب.ظ

کلمه کلیدی چیست ؟ دلایل اهمیت کلمات کلیدی

همه چیز با تایپ کردن چند کلمه در باکس جستجو آغاز می‌شود. بیشتر عبارت‌هایی که تایپ می‌شوند همان کلمات کلیدی هستند که همه دنبالشان می‌گردند تا بهترینشان را سوا کنند؛ چرا؟ اصلاً این کلمه کلیدی چیست که اینقدر طرفدار دارند؟ به چه درد می‌خورند و چگونه می‌توان آن‌ها را یافت؟ در این مقاله قرار است وارد دنیای کلمات کلیدی شویم و همه این سوالات را پاسخ دهیم.

 

کلمه کلیدی Keywords چیست ؟

کلمات کلیدی، ایده ها و موضوعاتی هستند که خبر از کلیت محتوای سایت شما می دهند. در حیطه سئو، آنها کلمات یا عباراتی هستند که توسط کاربران در موتورهای جستجو، جستجو می شوند. اگر کل محتوای یک صفحه را بخواهید تنها در یک کلمه یا عبارت کوتاه خلاصه کنید، آن عبارت، کلمات کلیدی صفحه محسوب می شود.

شما به عنوان صاحب یک سایت یا متخصص تولید محتوا، می بایست از مرتبط ترین کلمات کلیدی در صفحه استفاده کنید تا در هنگام جستجو از طرف کاربران، شانس بیشتری داشته باشید که آنها سایت شما را در نتایج جستجو بیابند.

کلمه کلیدی

کلمه کلیدی

اهمیت کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مهم هستند، چرا که کاربران را به صفحات مرتبط با خواسته هایشان وصل می کنند. هدف شما از گرفتن رتبه خوب در نتایج جستجو، افزایش ترافیک طبیعی سایت از SERP (صفحه نتایج جستجو) است، و کلمات کلیدی که شما انتخاب می کنید، بر روی نوع ترافیک به دست آمده تاثیر می گذارد.

انتخاب کلمات کلیدی نسبت به محتوا بیشتر معطوف به خواسته کاربران است. به خاطر اینکه ممکن است نوع توصیف شما از خدماتتان، متفاوت با چیزی باشد که کاربران به دنبال آن هستند. برای اینکه محتوای تولیدی شما، رتبه خوبی در نتایج جستجو کسب کرده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند، می بایست ابتدا خواسته های آنها را بفهمید. زبان آنها را درک کرده و نوع محتوای درخواستیشان را پیدا کنید. شما می توانید این کار را از طریق صحبت مستقیم با مشتریان، گفتگو از طریق جوامع مجازی و همچنین ابزارهای آنلاین پیدا کردن کلمات کلیدی مانند Keyword Explorer انجام دهید.

بیشتر بدانید  نرخ کلیک یا CTR چیست و چرا مهم است ؟

تحقیقات کلمه کلیدی

درک کنید که مخاطبان شما چه چیزی را می‌خواهند پیدا کنند.
قدرتِ تحقیق در مورد کلمات کلیدی در نحوه‌ی فهمیدن هر چه بهتر هدف بازار است و اینکه بفهمید کاربران چگونه برای محصولات، سرویس و محتوای شما جستجو می کنند، نهفته اند.

تحقیقات در مورد کلمات کلیدی اطلاعات جستجوی خاصی را برای شما فراهم می کند که می توانید به سوال هایی مانند سوالات زیر پاسخ بدهید.

  • مردم چه چیزی را جستجو می کنند؟
  • چند نفر آن را جستجو می کند؟
  • در چه قالبی(فرمت) آن را می خواهند؟

 

مردم به دنبال چه اصلاحاتی می گردند؟

شما ممکن است که بدانید چه کاری را انجام می دهید، اما مردم چگونه به دنبال محصولات، خدمات و اطلاعاتی که شما فراهم می کنید می گردند؟ جواب دادن به این سوال اولین مهمترین قدم در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی